Si PenGLiPurLaRa

My Photo
Aku tak bisa menjadi raja yang paling ditakuti Aku tak bisa tersenyum dan menangis...kalau tidak segalanya dariNYA

*CoLouR oF LiFe*


27/07/2011

ba geram

hari ini...selalu mcm sebaliknya dgn hari semalam...
selalu tersemat lam dada...
I loVe mum & dad..!
sapa lg lam idup aku lau bukan dorg oo..
tp yes i admit...sometime batas kehidupan tu aku selalu langgar...sometime sebab aku rasa ia amat normal..
but...penerimaan mum& dad sgt lah xdapat..
berusaha lah aku ni menyseauikan diri dgn keadaan...

nasihat kepada aku...
chill lah wei...
hidup mcm ni skali shaja...
sebagai anak..mesti mau ikut ckp mak bapak...
xda dorg..x sampai saat ni aku idop..
thanks GOD i have them...

I <3 mom!
I <3 dad!


0 apa kata mereka???:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Motivation

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Blow the candle again!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers