Si PenGLiPurLaRa

My Photo
Aku tak bisa menjadi raja yang paling ditakuti Aku tak bisa tersenyum dan menangis...kalau tidak segalanya dariNYA

*CoLouR oF LiFe*


11/08/2011

Wedding oh Wedding...

hahaha...sesuai dengan tajuk....
kawin.....wedding...marriage...
when two becomes one...
apa yg disatukan Tuhan..jangan dipisahkan oleh manusia..hehehe..begitulah sebaiknya...
tiba2 terpikir sal topic ni...
yalah..before aku cuti sem...naa..seperti yg kat atas tu..1 dunia sangat kesiukan dgn Royal Wedding Prince William dgn Kate Middleton...wow!

then..masa dah start cuti sem...ada kazen aku wedding juga.....

end of May...cuzie Vivia wif Unc Jon..hehehe..























then...comes

 
my cuzie Jun...end of July..wif sist grace..
what a wonderful moment of their life kan..
dalam menyaksikan pasangan2 berkahwin2 ni...tak kurang juga yg bertunang..akan bertunang...adeh2....terbayang2 pun ada juak aku neh..hahahha
sabo je lah..hahahaha
perjalanan masih jauh...
yang penting...bestnya pengalaman g tengok org2 kawin ni....suasana..jumpa saudara mara...heheh

my wishes....biar bila pun my big day itu...
segala sesuatu indah pada waktunya..
amen!

yang sebaiknya...dream of a girl like me..a wedding held in church..with a bundle of blessed not only from family and relatives...the most important is from UP there...

biar sederhana...yang penting...di hadapan DIA

0 apa kata mereka???:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Motivation

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Blow the candle again!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers