Si PenGLiPurLaRa

My Photo
Aku tak bisa menjadi raja yang paling ditakuti Aku tak bisa tersenyum dan menangis...kalau tidak segalanya dariNYA

*CoLouR oF LiFe*


03/08/2011

gini2 aku...minat main bola jugak weiii..

 
red bird killing the devil...hahaha

hahaha
tengok kepada..pict kat atas tu..xyah aku kabarlah aku support team EPL apa kan..haha
mmg kipas susah mati lah sama ini LIVERPOOL!
tym dorg dtg kat Malaysia..saja jak aku meniadakan diri kat sna KL...
saje nak support team Malaysia dr jauh..sbb kalau aku ada lam stadium msa tu..sure cnfirm aku menambahkan lagi geng2 yg berbaju merah tu..

dulu..dari kecik lagi mmg hard fan ni LIV..masa zaman OWEN lagi...sampai lah ke zaman TORRES
agak lama gak aku ni kecewa tym TORRES tu bepindah sesenyap ke chelsea..huhu
xpalah..
dah ada CARROL ngan SUAREZ..
hehehe...
ape je lah TORRES tu...hahaha..skor ke gol MALAYSIA pun awak tak pat..hahah
*mode menyedapkan ati..walaupun cinta kpd TORRES tu dulu melampau2*
cian deh loh!
oklah..cukup crita pasal ex abg aku tu..haha..byk sgt merapu

ni aku nak suarakan hasrat murni kat LIVERPOOL
season baru ni..naikkanlah top 3!
mau2nya JUara la ooo..heheheh



0 apa kata mereka???:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Motivation

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Blow the candle again!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers