Si PenGLiPurLaRa

My Photo
Aku tak bisa menjadi raja yang paling ditakuti Aku tak bisa tersenyum dan menangis...kalau tidak segalanya dariNYA

*CoLouR oF LiFe*


03/08/2011

SABAR......@##$$#$%^*^&%$#$%..???

Fuhh...!
punyalah panas hati...
sampai tertulis kat wall FB aku...
aku ni jarang nak luah rasa2 pedas ati kat Fb
ntah la..mungkin dah melampaui aku punya boiling point kot...
hmmm...apa lah aku nak buat utk mengatasi perasaan cepat marah aku ni..
byk kali aku nak merehabilisasi diri..
tapi ngak berjaya...
huhuhuhuhu...
tiap ari...start jak sun rise..sampailah ke sunset!
tak dapa nak melawan..
sumtime ada gak aku rasa 
"i'd left my element of kesabaran kat JB"
haishhh...aku pun ta sanggup sbnarnya dgn keadaan mcm ni...
tiap2 ri mcm ni..blh pendek umo aku...ahahahaha..
kna banned ayat sebentar td oleh bf aku hahha
tp pa leh wat....

macam2 cara aku tenangkan jiwa..
nyanyi lagu skolah minggu tu la..
"panjang sabar itu anak TUHAN..."
tak pun..aku terkenang ada satu quote..
"byk sabar subur....kurang sabar masuk kubur!!!"
yahahahahah..amik aku..

0 apa kata mereka???:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Motivation

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Blow the candle again!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers