Si PenGLiPurLaRa

My Photo
Aku tak bisa menjadi raja yang paling ditakuti Aku tak bisa tersenyum dan menangis...kalau tidak segalanya dariNYA

*CoLouR oF LiFe*


27/08/2011

Wanita Idaman Lelaki!


Hai perempuan2 single ataupun Girlfriend2 yang ada di luar sana....pernah tak korang terfikir...apa ek ciri2 wanita idaman para lelaki...??
Hehe...aku tak pernah terfikir pon sebenarnya....tapi...dalam dua hari lepas...member aku ada tersebut...dia pernah kena reject sebab..dia tidak menepati ciri2 wanita idaman mamat yang dia minat tu...adusshhh!
Secara typikal la ek...ada 4 ciri2 wanita or perempuan yang laki ni suka..hehe..aku tau ni..sebab...rata2 member2 aku pun...lelaki..almost dorang ni pun..boifren orang..hahahha..so..ni kira hasil dari rungutan...and pujian dorang terhadap gefren2 dorang yang aku pernah terdengar..hehe...*tah apa kata boifren aku..kih3!!*
  • Tidak materialistik!
Walau sekaya manapun seseorang lelaki itu, lelaki tidak suka wanita yang materialistik. Seorang wanita yang meletakkan perhubungan atas dasar ini kebiasaannya tidak akan setia. Kesetiaan mereka terletak pada nilai wang ringgit. Semakin kaya lelaki itu semakin setialah wanita tersebut. Jika mereka telah jatuh muflis atau sebagainya, mungkin kesetiaan yang selama ini diberikan akan beralih arah. *kejam wanita macam ni...hmm..aku rasa aku tak macam ni*
  • Pandai memasak
Ramai geng2 wanita yang anggap benda ni cam benda remeh dan kuno, kononnya di zaman moden ni, tak ada lelaki yang kisah. Mungkin mereka silap, majoriti lelaki menyatakan bahawa ciri wanita idaman mereka adalah yang pandai memasak.  Sememangnya pendapat dahulu yang menyatakan kasih sayang seorang isteri terletak pada masakannya adalah sangat tepat dan ia pasti tidak akan berubah sama sekali sepanjang zaman.*beres!! makin menjadi2 lah gejala buncit di kalangan lelaki..hahaha*
  • Sederhana
Lelaki memang suka tengok wanita yang suka berlebih-lebihan, tetapi untuk perhubungan yang lebih serius, mereka lebih cenderung untuk memilih wanita yang bersederhana. Simple jer.Ini menunjukkan bahawa wanita yang berlebih-lebihan membawa perspektif negatif terhadap diri mereka sendiri. Lelaki lebih suka mempergunakan wanita seperti ini untuk kepuasan diri sendiri berbanding menganggap mereka sebagai satu tanggungjawab yang harus dipikul. *Guys tak suka yang over la beb...*
  • Setia
Walaupun lelaki tersebut seorang yang playboy, tetapi ciri wanita idaman mereka pasti seorang yang setia. Ia agak pelik bukan? tetapi itulah realiti. Mungkin geng2 gadis berasa ini tak adil, tapi cuba fikir banyak2, mungkin ada betulnya.

0 apa kata mereka???:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Motivation

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Blow the candle again!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers